Středa , Září 20 2017
Domů / Blog / Ondřej Skalník: My MMA life | Příprava na Anglii rychle a zběsile

Ondřej Skalník: My MMA life | Příprava na Anglii rychle a zběsile

3 týdny? Není čas!

10. února byla má služba vlasti oficiálně ukončena a já mohl rozjet přípravu naplno. Na plnohodnotnou přípravu nebyl ale čas, takže jsem bohužel nevyjel na nějaký tréninkový kemp jako obvykle. Nejčastěji jezdíme do Polska na kempy Lukasze Bosackiho a do Švédska, kde jsem byl několikrát u Augusta Walléna v Göteborgu a jednou s Viktorem Peštou v Allstars. To byl asi nejzajímavější kemp, protože jsem mohl sledovat v přípravě hned několik UFC borců v čele s Alexem Gustafssonem.

Musel jsem shazovat a do toho odtrénovat, co nejvíc to půjde. Moc mi pomohla v tuto chvíli má nejdražší Barunka, která se o mě vzorně stará, vaří mi a dělá ideální servis. Dokonce držela i dietu se mnou, což považuji za oběť nejvyššího kalibru, protože jsme mlsounci oba.

De facto jsme najeli na program Whole30, který vychází z knihy Jídlo na prvním místě od Dallase a Melissy Hartwigových. Ve zkratce jde o konzumaci kvalitních a přirozených potravin. Především maso, zelenina, vejce, ovoce, ořechy. Takže sbohem rýže, mléko a především mouko. Porce nejsou omezené, ale jí se jen třikrát denně. Já ráno moc nemívám hlad, takže jsem většinou jel jen velký oběd a ještě větší večeře. K snídani jsem občas pil protein.

Program jsem jel již před rokem mimo zápasovou sezonu a výborně se mi osvědčil – shodil jsem kila, parádně se mi spalo, byl jsem plný energie a bez poobídkových spinkacích stavů. Krom toho mě přestal bolet dlouhodobě problémový loket. Do klasického programu mohou sportovci s vysokým výdejem energie zařadit i brambory a batáty (sladké brambory), ale vzhledem k tomu, že jsem potřeboval shazovat, jsem si dával sacharidové přílohy (brambory a batáty) a ovoce jen ve dny, kdy jsem měl dva těžké tréninky.

Víc info o Whole30, včetně nákupního seznamu, najdete na stránkách KB5.cz!

Tréninkový program:

Pondělí: 9:00 BJJ a 17:00 zápasnický trénink MMA

Úterý: 9:00 silový a kondiční trénink/KB5.cz a 16:30 box

Středa: 10:00 MMA a 20:00 lehký grappling

Čtvrtek: 9:00 BJJ a 16:30 box/thajský box

Pátek: 9:00 zápasnický trénink a 17:00 MMA wrestling

Krom toho jsem měl ještě zhruba jednou týdně lapy s Michalem „Zubem“ Novotným a hodně jsem cvičil drily na mobilitu, protahoval se a jel silové cviky s kettlebell v rámci soukromek s klienty a tréninků, které vedu v branickém X fitness.

Týden před zápasem

Poslední ostřejší trénink byl páteční wrestling. V sobotu jsem si dal relax, saunu a procházku pro lepší regeneraci. V neděli pak lehký sparring na zemi a v podobném duchu se nesly i další tréninky. V pondělí jsem s koučem Richardem Andršem projel technicky 4 pětiminutová kola MMA sparringu, kdy jsme se zaměřovali na soupeře silné stránky (s kým a kde budu zápasit? To si přečtěte v minulém blogu, který najdete ZDE). V úterý lapy u Zuba a včera jen lehoučké stínování v Pentě.

 

Jak probíhá/probíhalo shazování? To vám sepíšu zase zítra i s reportem z vážení, protože teď co? Teď je čas udělat Praze papá a jet na letiště.

 

About Ondřej Skalník

Check Also

Limity v naší hlavě a problém 9 bodů

Podívejte se na obrázek devíti bodů, můžete si ho klidně překreslit na papír. Úkolem je spojit všechny tyto body pomocí čtyř rovných čar, aniž byste zvedli tužku z papíru a aniž byste použili stejnou trasu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *